گشت وگذار نوروز

گشت وگذار نوروزی

عید نوروز شد ای دوست سفر خوش باشد

درد سر ها زتو وکردن حالش با من

خرجی بین ره وخودرو وبنزین با تو

با شما بودن ورفتن به شمالش با من

در سفر تا همه جا حوصله تان سر نرو.د

همره آوردن اولاد وعیالش با من

گوشت وجوجه و هم گوجه ونانش با تو

انبر وباد بزن سیخ وزغالش با من

دیس وبشقاب وقدح کاسه چینی با تو

کوزه وتاره  ویخدان سفالش با من

ما شریکیم به هرجا که خریدی باشد

شصت تومان تو بده هفت ریالش بامن

دادن پول غذا زحمت پختن با تو

خفتن وخوردن بی رنج وملالش با من

باقی مرغ که با ارزش وخوب است از تو

خوردن سینه بی مصرف وبالش با من

کاسه نوشابه ای ازبعد غذا خوش باشد

شربت ناب زتو آب زلالش با من

باش آسوده تو وفکر مکن غصه مخور

جور کردن همه ماه وهمه سالش با من

خرج کردن به وفور وبه تعالی از تو

شکر کردن زخدای متعالش با من

از مجموعه هش لهفط مرحوم آشفته  به کوشش آقای سامع

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:32

جناب استاد مهدی زاده سلام.
فقط میخواستم عید نوروز رو بهتون تبریک بگم و برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت بکنم.
وبلاگتون خوبه

بر چهره گل نسیم نوروز خوش است
با سلام وارادت
از لطف شما سپاسگزارم
انشائالله سالی سرشار از خیر وبرکت در پیش روی داشته باشید.
هر سال قصه ای تازه است قصه ات بی غصه باد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد